top of page

ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ ТОВАРУ:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 року №172 клієнт має право обміняти товар належної якості на аналогічний протягом чотирнадцяти календарних днів, не рахуючи дня покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, повинні бути збережені: комплектація, цілісність і всі компоненти упаковки.Порушення будь-якого з цих пунктів залишає за Продавцем право відмовити Покупцеві в обміні або повернення товару. Забираючи товар з відділення Нової Пошти, ви автоматично погоджуєтеся з якістю і комплектацією товару. Переконливе прохання перевіряти посилку у присутності співробітника кур'єрської служби. 

ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ:

Якщо ви отримали товар неналежної якості (виявили виробничий брак або пошкодження товару) - надішліть нам на електронну пошту info@unafort.ua з позначкою "Повернення": 1) фотографію товару, на якій видно брак / дефект 2) фотографію етикетки  3) фотографію упаковки.Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.

НАШІ РЕКОМЕНДАЦІЇ:

При отриманні замовлення завжди уважно оглядайте покупку в присутності співробітника Нової Пошти. Ви завжди можете оцінити товар візуально під час отримання, і в разі якщо він вам не підходить, відмовитися.

Товар не може бути повернутий після факту хоча б одноразового використання або пошкодження упаковки.

Якщо ви прийняли та оплатили замовлення, покинули пункт видачі замовлення, це означає, що куплений вами товар повністю відповідає нашим обіцянкам і вашим очікуванням.

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:

Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам. Отриманий товар має відповідати опису на сайті. Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.

bottom of page